Subject: Infopäring detergendi pakendi märgistamine
From: "Kaja Kibur" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 14:35:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun täpsustavat selgitust detergendi pakendi ja märgistamise kohustuse
osas, Euroopa Parlamendi ja nõukogu detergendimäärusest sellekohast
vastust kahjuks leida ei õnnestunud.

Toode: Nõudepesumasina tabletid (fosfaadivabad), turule lastud aastal 2009
(ei ole uus toode turule).

Toodetud Euroopas.

Küsimus toote pakendile tootmis- ja säilimisaja märgistuse lisamise osas.

Oleme tootjalt saanud päringu, kas toote pakendile on kohustuslik tootmis-
ja säilimistähtaeg lisada? Hetkel tootele märgitud mõlemad tähtajad (nii
tootmine kui ka exp). Tootja andmetel muud CLP regulatsiooni riigid seda
märgistust ei kasuta, kuna pole kohustuslik.

Palun tagasisisidet, kas tootmis- ja säilivustähtaja pakendile lisamine on
kohustuslik? Oleksime tänulikud ka viitega seadusele, mis seda märgistust
juhivad.

Kaja Kibur

URSUS OÜ

Tootejuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: +372 5373 9780

www.ursus.ee